Na DOBA Fakultet je kar 70 % študija namenjenega pridobivanju uporabnega znanja, torej reševanju dejanskih poslovnih izzivov, zato so sodelovanja s podjetji in organizacijami za študente pomembna in zelo koristna.
Na podlagi anketiranja slovenskih družinskih podjetij in znanj, ki jih v tem trenutku najbolj potrebujejo, smo pripravili edinstven, intenziven 3-tedenski Mini MBA program, ki poteka 100% online.
Vabljeni na webinar, kjer bo svoje več kot 15-letne izkušnje v segmentu B2C z vami delila Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, ki je s svojo ekipo v času epidemije dosegla 20% rast prodaje v Sloveniji, Hrvaškem in Srbiji.
Vabimo vas na brezplačen webinar, ki ga bomo za Dobine študente izvedli v okviru Kariernega centra DOBA Fakultete in ga tokrat izjemoma odpiramo tudi za javnost.
Vabljeni na online informativni dan, ki je namenjen predstavitvi in vašim vprašanjem o edinstvenem, intenziven 3-tedenskem online Mini MBA programu Krmarjenje družinskih podjetij za uspeh več generacij.
V webinarju bo dr. Marko Divjak, visokošolski učitelj DOBA Fakultete z dolgoletnimi izkušnjami v izobraževanju online, predstavil namen in vrste povratne informacije ter pojasnil povezavo med podajanjem povratne informacije in kriteriji preverjanja in ...
Vabljeni na online dogodek o vplivu epidemije na globalno gospodarstvo, o poslovanju, izzivih, o novih načinih dela v prihodnosti, o poklicih prihodnosti ter o odpornosti zaposlenih na spremembe, v katerem bodo sodelovali odlični gosti.
Prihodnji teden bomo na DOBA Fakulteti pri predmetu Podjetništvo in kultura gostili mag. Majo Tomanič Vidovič, direktorico Slovenskega podjetniškega sklada. Pogovor bo tekel o podjetniški podporni infrastrukturi ter programih finančne in vsebinske ...
Vabimo vas na webinar Kariernega centra DOBA Fakultete, v katerem vam bo visokošolska učiteljica s primeri predstavila, kako se rojevajo nove dobre ideje in na kaj je treba pomisliti, če boste vstopili na trg s kopiranjem že obstoječe ideje, ki še ni ...
Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon, bo predstavil praktičen primer raziskave nakupnega vedenja potrošnikov v času COVID-19 pri predmetu Marketing in Uvod v marketing.
To spletno mesto za boljšo uporabniško izkušnjo, analitiko, oglaševanje in dodatne funkcije uporablja piškotke. Z izborom opcije "Strinjam se" dovoljuješ uporabo piškotkov za vse navedene namene. Za prilagoditev dovoljenj glede piškotkov klikni na "Nastavitve piškotkov". Več informacij o piškotkih najdeš tukaj.