DOBA Fakulteta: Dodana vrednost online študija
26.08.2021

Predstavitev rezultatov raziskave: Dodana vrednost online študija

Razkorak med visokošolskim izobraževanjem in potrebami trga dela je pri nas in drugod v Evropi še vedno izrazit. Vse bolj stopajo v ospredje potrebe po t.i. mehkih kompetencah, ki bi jih ...
Več
Članek profesorja DOBA Fakultete, pozitivni voditelji
02.08.2021

Doc. dr. Marko Divjak: Profesorji kot "pozitivni voditelji"

Kakšni so pozitivni voditelji, kaj je psihološki kapital? Na ti dve vprašanji je v članku odgovoril profesor na DOBA Fakulteti, doc. dr. Marko Divjak.
Več
Članek profesorice DOBA Fakultete: Aktivno učenje
28.07.2021

Članek profesorice DOBA Fakultete: Aktivno učenje

Kot pravi profesorica na DOBA Fakulteti, doc. dr. Živa Veingerl Čič, morajo za učinkovito in uspešno ustvarjanje profesorji slediti strukturiranemu procesu, ki vključuje pet osnovnih elem...
Več
Direktorica DOBE: Pozitivna psihologija v poslovnem svetu
19.07.2021

Jasna Dominko Baloh: Zakaj morate poznati pozitivno psihologijo v poslovnem svetu

Podjetja, ki želijo uspešno poslovati, posamezniki, ki želijo kvalitetno živeti in v življenju uživati, se vedno bolj zavedajo pomena pozitivne psihologije.
Več
nakupno vedenje potrošnikov, DOBA Fakulteta
23.06.2021

Red. prof. dr. Tina Vukasović: Spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov v „novi realnosti”

V članku red. prof. dr. Tina Vukasović s pomočjo raziskav daje vpogled v vsesplošno počutje potrošnika, njegov spremenjen odnos do medijev in potrošnje v času pandemije Covid-19. 
Več
smart akademija doba, novi trendi v marketingu in komuniciranju s potrošniki
10.06.2021

Članek profesorice DOBA Fakultete: Novi trendi v marketingu in komuniciranju s potrošniki

Pandemija Covid-19 je povzročila precejšnje spremembe v nakupnih navadah potrošnikov, njen vpliv in spremembe pa bodo še bolj vidne v naslednjem obdobju negotovosti vseh nas, ko ne moremo...
Več
Spremembe v zavedanju in pojmovanju blagovnih znamk v visokem šolstvu
26.05.2021

Red. prof. dr. Tina Vukasović: Spremembe v zavedanju in pojmovanju blagovnih znamk v visokem šolstvu

V tokratnem članku red. prof. dr. Tina Vukasović spregovori o širitvi pomena uporabe storitvenih znamk, ki se uveljavlja na vseh poslovnih področjih, med njimi vse bolj tudi v visokem šo...
Več
E-izobraževanje ni zgolj slaba kopija klasičnega izobraževanja
13.05.2021

E-izobraževanje ni zgolj slaba kopija klasičnega izobraževanja

E-izobraževanje je oblika učenja, ki uporablja informacijsko in komunikacijsko tehnologijo z namenom, da se izboljšata kakovost in dostop do izobraževanja. Zaradi skrbi za preprečevanje š...
Več
Pandemični menedžer, krizni menedžer, digitalni menedžer, oddaljeni menedžer
06.05.2021

INOVATIVNI MENEDŽER DANES: Celostni razvoj človeškega kapitala in trajnostno inoviranje

Pandemični menedžer, krizni menedžer, digitalni menedžer, oddaljeni menedžer - različne vloge menedžerjev, ki pritičejo upravljanju in vodenju podjetij v zadnjem obdobju, ki ga zaznamuje ...
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo