Vpliv dimenzij osebnosti na učno vedenje in učna stališča online študentov
18.05.2020

Vpliv dimenzij osebnosti na učno vedenje in učna stališča online študentov

Parcialne analize predlaganih povezav v modelu so pokazale, da imajo dimenzije osebnosti močnejši direktni vpliv na učno vedenje kot na učna stališča, pri čemer je vestnost najmočnejši na...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?
13.05.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, v članku odgovarja na naslednja vprašanja: Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kaj ga z...
Več
Dr. Anita Maček: Pametna mesta v vlogi zaščitnika proti širjenju koronavirusa
11.05.2020

Dr. Anita Maček: Pametna mesta v vlogi zaščitnika proti širjenju koronavirusa

Koronavirus nam je pokazal, kako lahko pametna mesta pomagajo v boju proti različnim pandemijiam. Številne vlade in lokalne oblasti uporabljajo pametno mestno tehnologijo, senzorje in pod...
Več
Direktorica Dobe Jasna Dominko Baloh: Je prihodnost visokega šolstva v izobraževanju na daljavo
06.05.2020

Direktorica Dobe Jasna Dominko Baloh: Je prihodnost visokega šolstva v izobraževanju na daljavo

Epidemija korona virusa spreminja številne vidike naših življenj, vpliva pa tudi na področje visokošolskega izobraževanja v svetu in v Sloveniji.
Več
Viš. pred. Pedja Ašanin Gole: Učinkovito interno komuniciranje v času pandemije
04.05.2020

Viš. pred. Pedja Ašanin Gole: Učinkovito interno komuniciranje v času pandemije

Visokošolski učitelj Pedja Ašanin Gole, ki je za delo s področja poslovnega in tržnega komuniciranja prejel več domačih strokovnih nagrad ter tujih in mednarodnih priznanj, je tokrat nap...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Novi trendi v nakupnem vedenju potrošnikov
29.04.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Novi trendi v nakupnem vedenju potrošnikov

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, je tokrat za vas pripravila članek o novih trendih, ki vplivajo in bodo vplivali na nakupne odločitve...
Več
Doc. dr. Marina Letonja: Kako krmariti manjše podjetje skozi epidemijo (COVID-19)
28.04.2020

Doc. dr. Marina Letonja: Kako krmariti manjše podjetje skozi epidemijo (COVID-19)

Profesorica DOBA Fakultete doc. dr. Marina Letonja, ki ima dolgoletne izkušnje kot raziskovalka – svetovalka za področje podjetništva, v članku priporoča nekaj načinov odzivanja MSP (mikr...
Več
Preverjanje ustreznosti spletne učne platforme z lastno metodo testiranja uporabljivosti
18.04.2020

Preverjanje ustreznosti spletne učne platforme z lastno metodo testiranja uporabljivosti

Danes so številni izdelki zasnovani tako, da jih je predvidoma enostavno uporabljati, zato je poleg uporabnosti izjemnega pomena tudi uporabljivost izdelka.
Več
Dr. Živa Veingerl Čič: Leonardo da Vinci kot poslovni coach
15.04.2020

Dr. Živa Veingerl Čič: Leonardo da Vinci kot poslovni coach

Leonardova inovativna moč ni bila naključje, temveč rezultat zelo specifičnih načel uspeha, ki jih je renesančni genij zasledoval skozi vse življenje. Ta načela lahko enostavno implementi...
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo