Ohranjanje komunikacije s potrošniki je v digitalni dobi in poplavi digitalnih medijev ključnega pomena za prepoznavnost in zavedanje podjetja oziroma blagovne znamke. Na webinarju se boste spoznali z značilnostmi posameznih generacij potrošnikov (Baby boom, X, Y, Z) in njihovimi medijskimi navadami.
Razumeli boste kako danes pristopiti k različnim generacijam potrošnikom, ki so bolj vešči novim tehnologijam. Tako boste znali prilagoditi svojo strategijo tržnega komuniciranja različnim generacijam potrošnikov in krepitvi odnosov z njimi.
O predavateljici: Dr. Tina Vukasović je doktorirala na Fakulteti za management Koper Univerze na Primorskem. V svoji delovni karieri je bila več kot dvanajst let zaposlena v gospodarstvu, v strateškem marketingu Perutnine Ptuj. Svoja raziskovalna dela predstavlja v uglednih domačih in tujih znanstvenih revijah ter na mednarodno priznanih konferencah.
Na DOBA Fakulteti, kjer je bila dvakrat izbrana za naj učiteljico leta, izvaja predmete s področja marketinga, raziskav trga, razvoja izdelkov in blagovnih znamk, obnašanja strank … Moto, ki mu sledi pri svojem delu, je prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.
DOBA Fakulteta kot sodobna in moderna fakulteta, prejemnica mnogih nagrad na področju inovativnosti in izobraževanja, širi znanje in tako izpolnjuje svoje poslanstvo. Letno organiziramo več kot 20 brezplačnih izobraževalnih dogodkov.