Tudi vas nenehno zasipavajo z različnimi ponudbami marketinških agencij, ki obljubljajo hitro izboljšanje vaših prodajnih rezultatov? Se tudi vi ne znajdete več v razni poplavi različnih komunikacijskih kanalov?
Po končanem webinarju boste udeleženci bogatejši za:
- Na podlagi usmeritev boste znali pripraviti marketinško strategijo za vašo organizacijo oziroma izdelek/storitev.
- Poznali boste različne komunikacijske kanale in poti ter se lažje znali odločiti kateri so primerni za vašo organizacijo.
- Znali pripraviti segmentacijo strank, skozi katero boste razumeli potrebe vaših kupcev ter posledično izboljšali komunikacijo z njimi.
- Izvedeli boste, kako lahko sami spremljate učinkovitost marketinških in prodajnih aktivnosti.
- Razumeli boste, zakaj je pomembno, da se vsi zaposleni vključujejo v proces marketinga in prodaje.
Predavateljica: Dina Potočnik
Seminar bo izvajala Dina Potočnik, vodja prodaje na fakulteti s kar dvema mednarodnima akreditacijama e-študija, ki se že več kot deset let ukvarja z marketingom in prodajo v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Ima ogromno izkušenj v segmentu B2C. S svojo ekipo dosega vsako leto 15 % rast na vseh trgih.