Tudi vas nenehno zasipavajo z različnimi ponudbami marketinških agencij, ki obljubljajo hitro izboljšanje vaših prodajnih rezultatov? Ste tudi vi ne znajdete več v razni poplavi različnih komunikacijskih kanalov? Ne veste, ali za izboljšanje vaše prepoznavnosti na trgu raje izbrati digitalni marketing, vsebinski marketing, oglaševanje v časopisih, mogoče oglaševanje na radiu, televiziji?
Resnica je, da je vse res učinkovito, a je vse tudi precej drago in si marsikatero podjetje vsega ne more privoščiti. Vabimo vas na webinar, kjer boste skozi konkretne primere iz prakse spoznali, kako z manjšim budžetom in lastnimi kadri pripraviti učinkovito marketinško strategijo in prodajni proces.
Skozi konkretne primere iz prakse boste spoznali kako z majhnim budžetom in lastnimi kadri pripraviti učinkovito marketinško strategijo.
Komu je webinar namenjen?
Webinar je namenjen zaposlenim v malih in srednje velikih podjetjih, ki želite skozi praktične primere spoznati kako delati učinkovit marketing tudi, če budžet ni velik.
Po končanem webinarju boste:
Predavateljica
Dina Potočnik ima na področju marketinga in prodaje več kot 10-letne izkušnje v segmentu B2C v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Vedno odprta za nove izzive, s katerimi se srečuje v marketingu in prodaji ... od vodenja kadrov do prilagajanja prodajnih aktivnosti različnim ciljnim skupinam in trgom na Dobi, ki jo odlikujeta dve mednarodni akreditaciji online študija. V svojem prostem času rada obiskuje koncerte, potuje in je po službi žena in mamica Alji in Oskarju.
V kolikor želite, da vas obvestimo o naslednji izvedbi webinarja, nam zaupajte vaš kontakt.