Kot dejavnost se lahko turizem po obsegu primerja z izvozom nafte, pridelavo prehrambnih izdelkov ali proizvodnjo avtomobilov. Postal je eden ključnih dejavnikov v mednarodni menjavi in predstavlja enega glavnih virov dohodka v mnogih razvijajočih se državah.
Turizem predstavlja 10 % svetovnega BDP, 6 % svetovnega izvoza ter 1 od 11 vseh svetovnih delovnih mest, kar je razvidno tudi iz spodnje infografike.
Vir: World Turism Organization 2016
Kreativno razmišljanje o novostih na področju turistične ponudbe je bistveno za uspeh posamezne turistične organizacije. Najpomembnejši trendi v turizmu trenutno obsegajo več segmentov, saj si sodoben turist želi pestre in pristne ponudbe. Glavni trendi, ki jim moramo za uspeh v turizmu slediti, so:
Splet in socialna omrežja postajajo ključni komunikacijski kanali za promocijo destinacije in vsega, kar ta ponuja. Spletna stran socialbrands100.com je leta 2013 analizirala 100 v socialnih medijih najbolje stoječih blagovnih znamk in med njimi je 15 % turističnih znamk, ki so uvrščene zelo visoko, kot npr.: Thomson Holidays, Thomas Cook UK , American Airlines (AA) in Lufthansa.
Nov program s področja turizma od letošnjega leta naprej ponujamo tudi na DOBA Fakulteti. Dodiplomski e-študij Poslovanje in upravljanje v turizmu obsega najsodobnejše predmete prav s področja trendov v turizmu, kot so Razvoj in oblikovanje vrhunskih izdelkov in storitev v turizmu, Trajnostni turizem in lokalno okolje, Strategije družbenih medijev in marketing, Upravljanje trendov v turizmu, Inovativni in inovacijski menedžment itd. Višješolski program Velnes/Welness pa ponuja najsodobnejša s področja velnesa.
Uporabljeni viri: