Sodobne tehnologije so povsem preoblikovale način, kako potrošniki raziskujejo izdelke, sprejemajo nakupne odločitve ter komunicirajo s podjetji. Informacije so dostopne v vsakem trenutku, izbira je širša kot kadarkoli prej, pričakovanja potrošnikov pa vse bolj usmerjena v hitro odzivnost in prilagojeno izkušnjo. Kaj to pomeni za prihodnost marketinga? Kako lahko podjetja ostanejo v koraku s temi spremembami in jih izkoristijo v svojo korist? Kako zgraditi avtentičen odnos s potrošniki in spodbuditi njihovo zvestobo? To so vprašanja, na katera smo odgovorili v webinarju.
O predavateljici: Prof. dr. Tina Vukasović je v svoji delovni karieri bila več kot dvanajst let zaposlena v gospodarstvu, v strateškem marketingu. Svoja raziskovalna dela predstavlja v uglednih domačih in tujih znanstvenih revijah ter na mednarodno priznanih konferencah. Na DOBA Fakulteti izvaja predmete s področja marketinga, raziskav trga, razvoja izdelkov in blagovnih znamk, obnašanja strank … Moto, ki mu sledi pri svojem delu, je prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.
DOBA Fakulteta kot sodobna in moderna fakulteta, prejemnica mnogih nagrad na področju inovativnosti in izobraževanja, širi znanje in tako izpolnjuje svoje poslanstvo. Letno organiziramo več kot 20 brezplačnih izobraževalnih dogodkov.