V turistični dejavnosti, kjer konkurenca eksponentno narašča, postaja gostu vse bolj pomembno, kako mu podjetje storitev proda in kakšne koristi in doživetja si z njenim nakupom lahko zagotovi. Zato je glavni izziv naprednih turističnih podjetij oblikovati izjemno uporabniško izkušnjo (customer experience), ki se bo gostu vtisnila v srce in tako bistveno povečala možnost za njegov ponovni ali navzkrižni nakup. Ključno v teh prizadevanjih je pridobitev in pravilna umestitev informacij o potrebah, željah in občutkih gostov v širši tržni okvir. Na webinarju boste izvedeli, kakšna strateška znanja in vedenja zaposlenih so za to potrebna in zakaj tako redkim turističnim podjetjem resnično uspe.
Predavateljica: dr. Amadea Dobovišek
Dr. Amadea Dobovišek je ustanoviteljica in direktorica svetovalnega podjetja Publi Una d.o.o. Leta 2005 je prejela nagrado Feniks za najboljši svetovalni projekt leta (Terme Maribor), leta 2008 pa za projekt posebne kakovosti za podjetje Trimo. Je avtorica knjige Strateško vodenje prodaje. Na DOBA Fakulteti, ki se ponaša s kar dvema mednarodnima akreditacijama e-študija, je nosilka predmeta Strateški marketing.