POVZETEK ČLANKA: Trenutno stanje igrifikacije v e-učenju: pregled literature o pregledih literature
V zadnjih petih letih so bile opravljene raziskave o igrifikaciji na različnih področjih (mobilne aplikacije, e-zdravje, upravljanje s človeškimi viri, razvoj poslovanja, e-učenje), število raziskovalnih člankov in sistematičnih pregledov raziskovalnih člankov se povečuje. Po filtriranju preglednih člankov o literaturi smo ugotovili, da jih je le peščica (19), ki povzema 2.631 študij, neposredno povezanih z igrifikacijo v e-učenju. Ta študija kaže, da so se mehanizmi igrifikacije v e-učenju izkazali za učinkovite v skoraj vseh študijah, vendar ni širokega soglasja glede terminologije in načina razvrščanja različnih konceptov, povezanih z igrifikacijo.
Raziskava je omejena na naslednje znanstvene baze podatkov: DOAJ, Elsevier, Google Scholar in WOS. Zavedamo se, da obstaja možnost, da smo zgrešili nekaj sistematičnih pregledov literature na to temo, ki so bili indeksirani v drugih znanih bazah podatkov ali objavljeni z različnimi terminologiv naslovu ali izvlečku. Članek lahko pomaga znanstvenikom in še posebej podiplomskim študentom, ki se seznanjajo z e-učenjem, igrifikacijo in izvajanjem sistematičnih pregledov literature. Tudi razvijalci sistemov za e-učenje in oblikovalci predmetov bi lahko imeli koristi od tega članka, če bi ugotovili, kateri mehanizmi igrifikacije so najbolj raziskani, najbolj učinkoviti in jih je vredno implementirati. Kolikor nam je znano,tovrstna metaanaliza pregledov literature v letu 2019 še ni bila opravljena napodročju igrifikacije v e-izobraževanju.
Avtorja članka: prof. dr. Tomislav Rozman, prof. dr. Liliana Donath
Celoten članek je dostopen v strokovni e-reviji MIP 20 Years of Online Study in DOBA and Slovenia: A Special Thematic Issue of Online Studies (str. 5-19)