POVZETEK ČLANKA: Vpliv dimenzij osebnosti na učno vedenje in učna stališča online študentov
Parcialne analize predlaganih povezav v modelu so pokazale, da imajo dimenzije osebnosti močnejši direktni vpliv na učno vedenje kot na učna stališča, pri čemer je vestnost najmočnejši napovednikučnega vedenja. V primeru kontrole dimenzij osebnosti podatki kažejo na značilno zmerno povezanost učnih stališč in učnega vedenja. Dimenzije osebnosti bi torej na učna stališča lahko vplivale tudi posredno preko učnega vedenja. Rezultati strukturnega modeliranja (SEM) so pokazali nezadostno empirično podporo, kar postavlja veljavnost predpostavljenega modela pod vprašaj.
Avtorji članka: prof. dr. Marko Divjak, prof. dr. Valentina Prevolnik Rupel, dr. Tjaša Bartolj
Celoten članek je dostopen v strokovni e-reviji MIP 20 Years of Online Study in DOBA and Slovenia: A Special Thematic Issue of Online Studies (str. 42-50)