Zaradi skrbi za preprečevanje širjenja okužb in zdravje študentov ter profesorjev v času epidemije covid-19 je e-izobraževanje v visokem šolstvu tudi v Sloveniji postalo splošno razširjeno. Vendar ima svoje pasti, ni ga mogoče izvajati s preprostim prenosom gradiv na splet in z učnimi metodami, ki jih poznamo iz tradicionalnega poučevanja.
Izvajanje e-izobraževanja na fakultetah kaže na različne prakse. Najpogosteje so se študenti srečevali z vnaprej posnetimi vsebinami, s predavanji v živo preko Zooma, prisotno je bilo tudi delno zagotavljane spletnih učnih virov. Občasno in v redkih primerih so se srečevali s spodbujanjem spletnega sodelovalnega učenja in z izvajanjem spletnih srečanj v živo. Večina študentov pri e-izobraževanju ni dobila tega, kar je pričakovala. Spremljali smo tudi posamezne kritične zapise o slabostih e-izobraževanja in o nedoseganju ciljev študijskega procesa v e-izobraževanju.
Kako z e-izobraževanjem dosegati učne cilje, kako se spreminja vloga visokošolskega učitelja in kakšne so izkušnje študentov na DOBA Fakulteti, razkrijemo v webinarju, ki ga vodi direktorica DOBE Jasna Dominko Baloh:
Na webinarju sodelujejo:
- Jasna Dominko Baloh, direktorica Dobe
- Dr. Marko Divjak, visokošolski učitelj na DOBA Fakulteti
- Simon Dobaj, direktor I.P. HTZ, študent magistrskega študija na DOBA Fakulteti
O čem teče razgovor z zanimivimi sogovorniki:
- Kako strateško opredeliti metode dela, aktivnosti študentov, načine preverjanja znanja in pedagoško podporo za doseganje učnih ciljev in kompetenc pri e-izobraževanju.
- Katere so ključne aktivnosti za doseganje učnih ciljev in kompetenc.
- Izkušnje na DOBA Fakulteti pri doseganju kompetenc.
- Katera orodja študentje uporabljajo za interakcijo med študenti, z online mentorji in profesorji.
- Kaj najbolj prispeva k socialni povezanosti študentov.
- Kakšna je podpora v času študija.