Vsaka podjetniška zgodba se začne z idejo ...
Za uspeh je treba pomisliti na čim večje število idej – in ne smemo jih kar zavreči. Do idej moramo biti odprti, moramo jih nadgrajevati, pri tem pa moramo biti ustvarjalni, motivirani, notranje spodbujeni. V naši naravi je, da našo radovednost pritegnejo ustvarjalne, inovativne, velikokrat nenavadne ideje.
Ampak, ali je naša ideja dovolj privlačna za potencialnega kupca? Bi kupil naš izdelek? S tem bi prišlo do komercializacije naše ideje in potrditve, da je zanjo na trgu odprta priložnost.
V webinarju, ki smo ga izvedli v okviru Kariernega centra DOBA Fakultete, je visokošolska učiteljica na DOBA Fakulteti doc. dr. Marina Letonja s primeri predstavila, kako se rojevajo nove dobre ideje in na kaj je treba pomisliti, če boste vstopili na trg s kopiranjem že obstoječe ideje, ki še ni prisotna na vašem ciljnem trgu.
Spoznali boste:
Doc. dr. Marina Letonja je doktorirala iz podjetništva in inovacijskega managementa ter je visokošolska učiteljica in vodja mednarodnega sodelovanja na DOBA Fakulteti. Ima dolgoletne izkušnje kot raziskovalka – svetovalka za področje podjetništva. Podjetniško znanje si je nabirala na številnih usposabljanjih doma in v tujini (ZDA, Velika Britanija in Nemčija).