Dejstvo je, da sta marketing in prodaja eni izmed ključnih področij v podjetjih, ki zagotavljata uspešnost in trajnostno rast. Dobri marketinško-prodajni rezultati so odvisni od načrtovanja, odlične izvedbe in zavzetosti vseh zaposlenih.
V webinarju Kako z malim budžetom in lastnimi kadri do učinkovitega marketinga in boljše prodaje bo svoje več kot 15-letne izkušnje v segmentu B2C z vami delila Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, ki je s svojo ekipo v času, ko se soočamo z epidemijo COVID-19 dosegla 20 % rast prodaje v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji.
Na webinarju boste spoznali:
O predavateljici
Dina Potočnik je direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, z več kot 15-letnimi izkušnjami v segmentu B2C v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Vedno odprta za nove izzive, s katerimi se srečuje v prodaji ... od vodenja kadrov, ki delajo v prodaji, do prilagajanja prodajnih aktivnosti različnim ciljnim skupinam in trgom. Zase pravi tako: »Moje vodilo v življenju je »Do it with passion or not at all«.