Gregor Jamnik, direktor Hotela Slon, bo kot gostujoči predavatelj pri predmetu Kakovostni hotelski management nazorno in z dokazi podkrepljeno predaval o tem, kako so z majhno investicijo, stalnim vlaganjem v kakovost in vlaganjem v tiste, za hotelirstvo in gosta, najpomembnejše elemente kakovosti, uspeli znatno dvigniti: zadovoljstvo gosta, plače zaposlenih, kakovost storitev in ponudbe, celotne prihodke, povprečno ceno na sobo, povprečno zasedenost sob in nenazadnje dobiček.
Gregor Jamnik je eden najuspešnejših in najbolj strokovno podkovanih hotelirjev v Sloveniji. Že tretji mandat je predsednik Združenja hotelirjev Slovenije in čeprav je prepotoval že več kot pol sveta, stalnica v njegovem življenju že 25 let ostaja znameniti ljubljanski Hotel Slon (BEST WESTERN PREMIER Hotel Slon). Prav tako je tudi član nadzornih svetov Slovenske turistične organizacije (STO) in zavoda Turizem Ljubljana ter predsednik nadzornega sveta britansko-slovenske gospodarske zbornice in član upravnega odbora Best Western za Srednjo in Vzhodno Evropo z 220 hoteli v Nemčiji, Luksemburgu, Švici, Avstriji, na Češkem, Slovaškem, v Sloveniji, na Madžarskem in Hrvaškem.
Svojo kariero je začel na recepciji hotela Slon in je kasneje napredoval v prodajnega predstavnika. Delal je na različnih prodajnih in marketinških projektih za hotel Slon kot tudi za sestrske hotele Kompas in Lovec na Bledu. Leta 2003 je uvedel blagovno znamko Best Western Premier v hotel Slon kot enega prvih hotelov BW Premier na svetu. Ko je postal generalni direktor, je uspešno prestrukturiral družbo z optimiziranimi procesi, da bi maksimiziral donosnost, zadovoljstvo gostov in kakovost storitev in objektov.