Dogodki

Kaj se dogaja na fakulteti

Gostujoče predavanje pri predmetu Marketing in Uvod v Marketing

Pri predmetih Marketing in Uvod v marketing, kjer študenti natančneje spoznavajo razvoj in opredelitev trženja, temeljne tržne koncepte, tržno okolje, proces segmentiranja in pozicioniranja na trgu porabnikov, trženjski splet ter značilnosti posameznih elementov trženjskega spleta izdelka in osnovne koncepte blagovne znamke, bo Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon, predstavil praktičen primer raziskave nakupnega vedenja potrošnikov v času COVID-19. 

O predavatelju

Matjaž Robinšak je direktor raziskav in partner v družbi VALICON, v največji meri predan storitvenemu področju.

Svoje družboslovne korenine iz sociologije združuje s tehničnimi znanji, kar zaradi multidisciplinarnosti v današnjem svetu predstavlja dobrodošlo vrlino. Svoje izkušnje je kalil na projektih in pri naročnikih iz različnih industrij, njegovo ključno področje pa ostaja storitveni sektor in danes v Valiconu pokriva finančno industrijo, IKT, energetiko, turizem ter področje spletne trgovine/prodaje.

Razumevanje uporabnika je ključ do uspeha. Na analitične pristope gleda kot na orodja, ki morajo pomagati pri reševanju marketinških izzivov. Zato se raje ukvarja z izzivi naročnikov, torej z rešitvami, kot pa da bi se specializiral v metodoloških in tehničnih znanjih.

Tehnologija in njen vpliv na posel (in tudi družbo) sta njegova strast že od vsega začetka, v zadnjem času pa še bolj poglobljeno ukvarja z uporabniško izkušnjo in vplivom tehnologije ter novega okolja na vzorce vedenja in potrošnje.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli