Dogodki

Kaj se dogaja na fakulteti

SMART AKADEMIJA: Novi trendi v marketingu in komuniciranju s potrošniki

Nova realnost je z omejitvami spremenila pravila igre, pospešila digitalizacijo in poskrbela za razvoj novih marketinških trendov in načinov komuniciranja s potrošniki in bolj kot kadarkoli se je pokazalo, da uspešen nastop na trgih ni možen brez razumevanja kupcev, poznavanja njihovih potreb, navad, mnenj in stališč ter nakupnega vedenja.

Vodje marketinga, zaposlene v oddelkih za marketing, urednike spletnih strani, urejevalce vsebin … skratka vse, ki želite spoznati, kateri so najaktualnejši trendi v komuniciranju ter kako trenutne izzive trženja spremeniti v priložnosti za jutri, vabimo na:

Interaktivno online usposabljanje: Novi trendi v marketingu in komuniciranju s potrošniki

Udeleženci boste v okviru usposabljanja:

  • spoznali digitalne marketinške trende, ki zaznamujejo „novo realnost” in vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov; 
  • razumeli, kako danes pristopiti k potrošnikom, ki imajo spremenjene nakupne navade, so bolj vešči novim tehnologijam, imajo drugačna pričakovanja od podjetij oz. blagovnih znamk kot pred nekaj leti;
  • znali definirati svojega kupca – ''user persono'';
  • znali prilagoditi strategijo tržnega komuniciranja svojemu ciljnemu kupcu in krepiti odnos z njim;
  • spoznali praktične nasvete in izzive trženja v „novi realnosti”;

Prijavite se na online interaktivno usposabljanje >>

Brezplačno enotedensko usposabljanje bo izvajala dr. Tina Vukasović, visokošolska učiteljica na DOBA Fakulteti, kjer predava predmete s področja strateškega marketinga, blagovnih znamk, raziskovanja vedenja potrošnikov, obnašanja strank, menedžmenta v prodaji in marketingu … Dr. Tina Vukasović je bila po mnenju študentov DOBA Fakultete že večkrat izbrana za naj učiteljico leta.  


Kako bo program potekal

Usposabljanje bo potekalo v celoti online. Po uvodnem webinarju boste udeleženci ob v skladu z navodili, pripravili individualno nalogo. Udeleženci, ki si boste ogledali webinar in pripravili nalogo, boste po usposabljanju prejeli tudi potrdilo o udeležbi.


SMART AKADEMIJA DOBA,

ki jo podpirajo Združenje Manager, Štajerska gospodarska zbornica in IRDO – Inštitut za družbeno odgovornost v letu 2021 organizira tri brezplačna enotedenska interaktivna usposabljanja za razvoj mehkih kompetenc: vodenje, komunikacija in obvladovanje sprememb:

  • Maj (že izvedeno): Vodenje v obdobju sprememb – Kako zgraditi zmagovali tim, izvajalca: dr. Živa Veingerl Čič, dr. Marko Divjak
  • Junij: Novi trendi v marketingu in komuniciranju s potrošniki, izvajalka: dr. Tina Vukasović
  • September: Upravljanje s spremembami in inovativnost, izvajalka: dr. Anita Maček

'Usposabljanja v okviru SMART AKADEMIJE na temo vodenja sem se udeležila predvsem iz radovednosti in iz razloga, da je vedno dobrodošlo slišati kaj novega. Menim, da je radovednost in želja po spoznavanju novega ključnega pomena za uspešno delovanje posameznika, ki s svojo refleksijo vpliva na druge. V praktičnem delu usposabljanja sem poskušala rešiti zadeve, ki jih imamo odprte v službi. Želela sem poiskati načine, kako reševati določene situacije.' Nina Graj, strokovna sodelavka na UKC Ljubljana

          

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli