Marketing in prodaja sta ključna za uspešnost in trajnostno rast vsakega podjetja. Dobri marketinško-prodajni rezultati so odvisni od načrtovanja, odlične izvedbe in zavzetosti vseh zaposlenih, ne samo zaposlenih v marketingu in prodaji.
Kako pripraviti segmentacijo strank, da boste razumeli potrebe vaših kupcev in prilagodili način komunikacije;
Kako izbrati primerne komunikacijske kanale in poti;
Korake za načrtovanje, razvoj in izvedbo marketinške strategije;
Zakaj je merjenje učinkovitosti marketinških in prodajnih aktivnosti pomembno;
Kako nam lahko orodja umetne inteligence olajšajo izvedbo marketinško prodajnega procesa;
Zakaj je pomembno, da se vsi zaposleni vključujejo v proces marketinga in prodaje.
Dina Potočnik je magistrica poslovnih ved, prejemnica kar treh priznanj za najboljše inovacije regijske gospodarske zbornice. Od leta 2005 vodi marketing in prodajo DOBA Fakultete, vodilne online fakultete z dva tisoč študenti iz 46 držav sveta. Je članica upravnega odbora društva za marketing Slovenije in aktivna članica Združenja Manager. Marketing razume kot gonilo rasti in to dokazuje z rezultati - vsakoletna 10% rast števila študentov iz Slovenije, Hrvaške in Srbije.