Vabimo vas na brezplačen webinar o komuniciranju na daljavo, ki poteka v okviru predmeta Interno komuniciranje študijskega programa Marketing, družbeni mediji in PR in ga tokrat odpiramo tudi za javnost.
Skozi razgovor, ki ga bo vodil Pedja Ašanin Gole, visokošolski učitelj na DOBA Fakulteti, vam bomo prikazali primere najboljše prakse internega komuniciranja v pandemijskem času v različnih slovenskih podjetjih.
Primere najboljše prakse internega komuniciranja v Lidlu Slovenija, A1 Slovenija in Petrolu bodo predstavili:
O čem bo tekel razgovor z zanimivimi sogovorniki na webinarju:
Veliko organizacij je v času pandemijskega fizičnega distanciranja prisiljeno organizirati delo na daljavo, drugi so bili prisiljeni poslati nekatere zaposlene »na čakanje«, spet tretji skušajo drugače reorganizirati delo, prilagajati proizvodnjo in zaposlenost nastali situaciji.
Posebna marčevska raziskava vodilnega svetovnega komunikacijskega podjetja Edelman o zaupanju v času koronavirusa je pokazala, da je komuniciranje delodajalcev najbolj verodostojen vir informacij o koronavirusu ter da je »moj delodajalec« najbolj zaupanja vredna institucija v tem času.