... je naslov zmagovalne timske naloge, ki so jo študenti in študentke online študija pri predmetu Oglaševalskih akcij Hrvaške zasnovali za našega tokratnega sponzorja, Zdravilišče in Wellness center Istarske Toplice.
Tudi tokrat smo za enomesečno izvedbo predmeta Oglaševalske akcije HR poiskali sponzorja in Istarske Toplice so hitro pristale na sodelovanje. Gospa mag.Martina Marinac, vodja marketinga IT, je v imenu svojega podjetja izvedla energično webinarsko predstavitev in na njen povzetek so študentski timi pripravili drugo, tretjo in četrto timsko nalogo. Odločili smo se, da bo sponzor nagrajeval tretjo timsko nalogo, Kreativno strategijo za Istarske Toplice. Ta naloga vključuje tudi verbalno in vizualno snovanje oglasa, kar je za sponzorja zelo zanimivo.
Nosilka predmeta je kar 12 najvišje ocenjenih projektnih nalog posredovala ga. mag.Martini Martinac, ki je tretje mesto za kreativno strategijo s sloganom 365 dana čistog užitka podelila timu 5 druge skupine. Nalogo so skreirali: Andrea Marić, Maja Žigman, Milan Stapar, Sonja Yosifov, Tatjana Šarolić, Teo Stapar, mentorirala pa je Snježana Šlabek.
Drugo mesto je pripadlo kreativni strategiji tima 6 druge skupine s sloganom Renew. Refresh. Recharge.
Napisali so jo: Valentina Perego, Marijana Perković,Mirko Plavšić, Din Trobradović, Ivana Ušalj Gavrilović,Maja Zelenbaba, mentorirala je Snježana Šlabek.
In twelve points go … timu 1 prve skupine s sloganom: Neka se priroda pobrine za vas!
Avtorji/avtorice te timske naloge so: Mihaela Belković , Damir Bogdanović, Ivo Kodrić, Kristina Božić, Ivana Gjenero, Daniela Kosić.
Mentorirala je dr. Željka Pejić Benko.
Za svoje dosežke so študenti/študentke online študija prejeli lepe nagrade, ki so jih podarili iz Zdravilišča in Wellness centra Istarske Toplice.
Ga. mag. Martina Marinac je o sodelovanju med DOBA Fakulteto in Istarskimi Toplicami izjavila:
“Projekt mi se činio kao odlična ideja gdje su studenti mogli na konkretnom primjeru iz prakse odraditi zadani zadatak. Svakako smatram da bi takvih predavanja trebalo biti što više jer studenti na taj način imaju uvid u realne situacije iz marketing okruženja. Isto tako, spomenula bi izniman angažman i zainteresiranost svih studenta što govori o kvaliteti nastavnika i kvaliteti samog studija.”
Tudi v prihodnje se obetamo dobrih povezav in sodelovanja s podjetji.