67 udeležencev DOBA Fakultete iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Avstrije, Belgije, Švice in Kitajske je uspešno zaključilo 6-mesečni micro master program mednarodne virtualne mobilnosti »Digital Communications and Marketing« v projektu master@home.
Program je rezultat odličnega triletnega sodelovanja učiteljev in online mentorjev DOBA Fakultete z mednarodnimi partnerji z Univerze v Istanbulu, Inštituta za komunikacijske študije Skopje ter Vytatutas Magnus Univerze v Kaunasu.
V micro master programu so se udeleženci poglobili v teme strateškega komuniciranja, digitalnega marketinga, miselnosti za rast in digitalnega vodenja. Izdelali so tudi capstone projekt na temo načrta digitalnega tržnega komuniciranja za kampanjo digitalnega komuniciranja za resnični izdelek, storitev, blagovno znamko, idejo v izbranem mednarodnem podjetju/organizaciji. Z uspešnim zaključkom programa so udeleženci pridobili 20 ECTS ter prejeli certifikate v e-obliki, natisnjeni certifikati pa so na poti do njih.
Študirati in aktivno sodelovati v virtualnem mednarodnem izobraževalnem okolju, v mednarodnih timih študentov ob vodenju in usmerjanju strokovnjakov - učiteljev iz različnih držav z različnim ozadjem - to je velika dodana vrednost za vse, ki želijo potovati po poti večkulturne raznolikosti.
Izjava Majde Balić, udeleženke Erasmus + projekta