Na zboru članov Društva za marketing Slovenije so člani soglasno potrdili celotno sestavo novega upravnega odbora za triletno mandatno obdobje (2023-2026).
V novem upravnem odboru DMS so poleg Dine Potočnik, direktorice marketinga in prodaje DOBA Fakultete tudi (po abecednem vrstnem redu): Petra Čadež, direktorica marketinga SPP delikatesni namazi v družbi Atlantic Grupa Kolinska, Aleš Falatov, direktor za marketing in razvoj poslovanja v SIJ Group, Jerneja Faletič, specialistka za večkanalno izkušnjo potrošnika v Triglav skladih, Žiga Gliha, pomočnik direktorice za upravljanje naročnikov v Pristopu, Maja Gorjanc, svetovalka za komuniciranje in marketing v digitalni agenciji iPROM, Maruša Grah, direktorica marketinga v podjetju e2grow, Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina in Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101.
Člani novega upravnega odbora DMS bodo predvidoma v marcu izvolili predsednika oziroma predsednico UO. To funkcijo je v zadnjem mandatu opravljala Petra Čadež, ki je bila že mandat pred tem članica upravnega odbora.