Študentka programa Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi je prakso opravljala na Hrvaškem, kjer je nabirala znanje in izkušnje na področju marketinga.
Študentka Jolanda je na Erasmus praksi uspešno uporabila znanje, pridobljeno med študijem, še posebej s področij digitalnega marketinga, projektnega menedžmenta in oblikovanja vsebin. Pridobila je številna nova znanja, kot so razumevanje tržnih trendov, strategije digitalnega marketinga (SEO, Facebook in Instagram kampanje), ustvarjanje vsebin ter analiza in merjenje uspešnosti oglasov. Posebej izpostavlja razvoj socialnih kompetenc, kot so komunikacija, timsko delo, reševanje konfliktov in medkulturna občutljivost, ki so ključne za delo v marketingu.
Mentor je študentki nudil odlično podporo in jo spodbujal k čim večjemu učenju. Praksa je potekala v Zagrebu, kjer je živela s prijateljico in uporabljala javni prevoz za pot na delo. Med bivanjem je izboljšala svoje znanje hrvaščine in okrepila občutek za medkulturno sodelovanje. Poleg tega je razvila digitalne kompetence z uporabo orodij, kot so Canva, CapCut, Google Analytics in Excel.
Njena izkušnja je bila okoljsko odgovorna, saj je uporabljala javni prevoz, zmanjšala porabo papirja in se izogibala plastenkam. Po koncu prakse je nadaljevala sodelovanje z organizacijo Jungle Tribe Slovenija, kjer pripravlja vizuale in vsebine za družbena omrežja.
Erasmus prakso toplo priporoča vsem študentom zaradi edinstvene priložnosti za pridobivanje mednarodnih izkušenj, razvoj veščin in širitev profesionalne mreže. Praksa študentom omogoča večjo samostojnost, prilagodljivost in boljše zaposlitvene možnosti, poleg tega pa je tudi zelo prijetna izkušnja.
Vas zanima več? >> Preberite …