Gostujoči predavatelji s svojimi izkušnjami iz prakse študentom ponujajo dragocen vpogled v aktualne trende in izzive v različnih panogah. V marcu bomo gostili Matjaža Robinška iz Valicona, Živo Deu iz Atlantic Grupe, Sebastjana Plavca iz Adacte, Barbaro Priselac iz NeuroM, Barbare Stopinšek iz Perutnine Ptuj.
V okviru predmeta Raziskava trga za potrebe marketinga, katerega nosilka je red. prof. dr. Tina Vukasović, bo potekalo gostujoče predavanje, ki bo obogatilo pedagoški proces z aktualnimi strokovnimi vpogledi s področja tržnih raziskav.
Predavanje bo potekalo 6. marca 2025, gost pa bo Matjaž Robinšak, direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Na gostujočem predavanju bo govora o sodobnih metodologijah raziskovanja trga, analiziranju potrošniškega vedenja ter uporabi podatkov za strateško odločanje v marketingu. Poseben poudarek bo na najnovejših trendih in prihodnjih izzivih na tem področju.
Predavanje je namenjeno slovenskim študentom, ki obiskujejo predmet Raziskava trga za potrebe marketinga. Gostujoče predavanje bo odlična priložnost za študente, da pridobijo dragocene vpoglede iz prakse in poglobijo svoje znanje o raziskavi trga.
Gostujoči webinar: Učinkovite strategije digitalnega marketinga v praksi – Argeta
Na DOBA Fakulteti bo v okviru predmeta Marketing / Uvod v marketing potekalo predavanje Žive Deu, vodje digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi.
Živa Deu ima bogate izkušnje na področju digitalnega marketinga, saj je svojo pot začela prek spletne prodaje in oglaševanja na Googlovih ter družbenih omrežjih. Njeni dosežki segajo od nagrade za najboljšega spletnega trgovca leta 2016 do vodenja digitalnih kampanj za Slovensko turistično organizacijo na več kot 20 trgih, ki so prejele domača in mednarodna priznanja. Njeno strokovno znanje jo je nato pripeljalo do Atlantic Grupe, kjer danes skrbi za digitalno prisotnost blagovne znamke Argeta na 18 trgih. Za svoje delo je prejela številne nagrade, med drugim tudi prestižni naziv WEBSI Digitalka leta.
Predavanje, ki bo 20. marca 2025, bo študentom ponudilo vpogled v učinkovite strategije digitalnega marketinga ter konkretne primere iz prakse, ki jih lahko neposredno aplicirajo v svojem delu.
Namenjeno je študentom DOBA Fakultete, ki so vključeni v izvedbo predmeta Marketing / Uvod v marketing katerega nosilka je predavateljica Maja Gorjanc.
Gostujoče predavanje: Marketing in tržno komuniciranje v B2B segmentu – Adacta
Na DOBA Fakulteti bo v okviru predmeta Marketing / Uvod v marketing potekalo gostujoče predavanje Sebastjana Plavca, direktorja marketinga (CMO) v podjetju Adacta, ki bo predstavil primer iz prakse B2B marketinga in tržnega komuniciranja.
Sebastjan Plavec je strokovnjak na področju B2B marketinga, prodaje in strateškega razvoja z več kot dvajsetletnimi izkušnjami v segmentu rastočih tehnoloških podjetij. Njegova karierna pot ga je vodila skozi različne vodstvene vloge – od direktorja marketinga v podjetju Hermes SoftLab, kjer je podpiral rast na tujih trgih, do direktorja irske podružnice, kjer se je osredotočal na britanski in irski trg.
Danes kot CMO v Adacti skrbi za marketinško strategijo, strateška partnerstva in odnose s tržnimi analitiki. Med njegove ključne dosežke spada vzpostavitev marketinga kot strateške funkcije, podpora rasti na novih trgih in doseganje visokih ocen pri tržnih analitikih, vključno z uvrstitvijo podjetja v Gartnerjev Magic Quadrant.
Predavanje, ki bo 27. marca 2025, je namenjeno študentom DOBA Fakultete, ki so vključeni v izvedbo predmeta Marketing / Uvod v marketing katerega nosilka je predavateljica Maja Gorjanc.
Gostujoči webinar: Orodja in tehnike nevromarketinških raziskav.
V okviru dodiplomskega predmeta Neuromarketing, karetega nosilka je doc. dr. Anida Rajapakse, bo za hrvaške študente potekal webinar na temo neuromarketinških raziskav, ki ga bo vodila Barbara Priselac, vodja projektov v podjetju NeuroM, vodilnem podjetju za neuromarketinške raziskave v regiji.
Webinar z naslovom ' Orodja in tehnike nevromarketinških raziskav ' bo udeležencem ponudil vpogled v sodobne metode merjenja in analize nesmiselnih reakcij potrošnikov na oglase, kar omogoča učinkovitejše in privlačnejše marketinške kampanje. Gostujoče predavanje se bo zgodilo 10. marca in bo namenjeno hrvađkim študentom pri predmetu Neuromarketing.
Barbara Priselac je magistrica poslovnih znanosti, ki je magistrirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani s temo povezave med EEG indikatorji, spontanim priklicem oglasov in nakupnimi namerami. Od leta 2019 deluje kot neuromarketinška raziskovalka, svetovalka in vodja projektov v NeuroM, kjer s pomočjo napredne nevroznanstvene tehnologije analizira vedenje potrošnikov. Do danes je preučila več kot 800 oglasov v celotni regiji, njeno delo pa vključuje tudi sodelovanje z oglaševalskimi in produkcijskimi hišami ter neposredno s posameznimi blagovnimi znamkami.
Webinar bo študentom omogočil razumevanje, kako nevroznanost vpliva na marketing in kako lahko to znanje uporabijo v praksi.
Gostujoči webinar: Menedžment dogodkov v praksi – 50 let Poli
V okviru predmeta Menedžment dogodkov, katerega nosilka je mag. Natalie Cvikl Postružnik, bo za hrvaške študente potekal gostujoči webinar, na katerem bo Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli pri Perutnini Ptuj, predstavila primer upravljanja enega najprepoznavnejših brendov v regiji ob njegovi 50. obletnici.
Webinar, ki bo 20. marca 2025, bo osvetlil, kako z učinkovitim menedžmentom dogodkov in premišljenimi marketinškimi strategijami ustvariti izjemno vključenost ključnih deležnikov ter doseči široko mednarodno prepoznavnost blagovne znamke. Poli ni zgolj produkt, temveč del kulture in vsakdana že več kot pol stoletja, kar se odraža tudi v skrbno načrtovanih aktivnostih ob jubilejni obletnici.
Pod vodstvom Barbare Stopinšek je ekipa Poli razvila večkrat nagrajene marketinške kampanje, ki so prejele prestižna priznanja, med njimi Grand prix za dolgoročno upravljanje blagovne znamke ter naziv slovenski brend leta (SOF 2024). Kampanja 'Bila sem prisotna' je blestela tudi na regionalnih festivalih, kot so Grand Sempler, SoMo Borac in Kaktus.
Webinar bo študentom omogočil vpogled v strategije menedžmenta dogodkov na primeru vrhunske marketinške kampanje, ki je s svojo inovativnostjo in kreativnostjo dosegla izjemen mednarodni uspeh.