Ekskluzivna serija gostujočih predavanj je namenjena izključno našim dodiplomskim in podiplomskim študentom. Priznani strokovnjaki bodo delili svoje znanje in izkušnje, ki so neposredno usklajene z aktualnimi akademskimi in industrijskimi trendi. Predavanja bodo zajemala širok spekter tematik, z namenom podpreti študente v njihovi strokovni rasti in jim omogočiti, da maksimalno izkoristijo svoj študijski potencial.
V torek, 14. maja 2024 ob 18:00 vabimo hrvaške študente dodiplomskega programa Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi, da pri predmetu Oglaševalske akcije, katerega nosilka je pred. Mojca Cvajdik, prisluhnejo gostji dr. Tanji Rihtaršič.
Dr. Tanja Rihtaršič ima dolgoletne izkušnje na področju FMCG (fast moving consumer goods) kot direktorica marketinga in prodaje. Tako je v svoji karieri ustvarila številne uspešne blagovne znamke in proizvode, ki jih je mogoče najti na policah trgovin v Adria regiji.
Aktualno je vodja prodaje v podjetju Violeta d.o.o. Tako bo predstavila najboljše prakse oglaševalskih akcij za dobro poznano blagovno znamko Violeta in morda manj poznano blagovno znamko Lasta, ki ima svoje korenine na Hrvaškem. S podjetjem smo podpisali tudi sporazum o sodelovanju, tako bodo študentje prejeli konkreten izziv s strani podjetja. Pripravili bodo predlog oglaševalske akcije. Pripravljene naloge bodo predstavljene tudi oddelku marketinga in prodaje v podjetju Violeta d.o.o., najboljše bodo na koncu tudi nagrajene.
Pri magistrskem predmetu Pozitivna psihologija bodo magistrski študenti iz Slovenije in Hrvaške prisostvovali gostujočem predavanju mag. Mateje Lenarčič. V drugi polovici maja bo gostujoča predavateljica študente seznanila s čuječnostjo.
Mateja Lenarčič je magistrica ekonomskih znanosti z več kot 20 letnimi izkušnjami v poslovnem svetu. Je ustanoviteljica MEDIUS-a, Inštituta za čuječnost in mediacijo, mednarodno certificirana učiteljica MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction), specializantka transakcijske analize, svetovalka, trenerka, predavateljica. Izvaja izobraževanja, delavnice, MBSR programe za organizacije in posameznike, delavnice komunikacije, vodenja ipd., individualno svetovanje za posameznike in vodje. Z DOBA Fakulteto sodeluje pri izvedbi izobraževanj na temo čuječnosti, MBSR tehnik in komunikacije s težavnimi sogovorniki. Pomaga razvijati veščine za soočanje s stresom, izzivi, izboljšanje psihofizičnega zdravja in kvalitete življenja. Več na www.institut-medius.si/o-nas/.
Pri predmetu Mednarodni marketing v magistrskih programih bo sredi maja gostja mag. Aleksandra Zajc, vodja raziskav in razvoja v Mlekarni Celeia. Govorila bo o fazah procesa razvoja novega izdelka – od ideje do lansiranja na trg na primeru novega izdelka Mlekarne Celeia, drugi največji mlekarni v Sloveniji.
Tako bodo študentje izvedeli, kako so nastali in še nastajajo novi izdelki pod blagovnimi znamkami Zelene Doline, LCA, Oki Doki, Mythos in Desert.
Mag. Katja Senica Mrak, univ. dipl. psih bo 31. maja 2024 študentom pri predmetu Organizacijska psihologija predstavila temo Pomen razvoja organizacijske kulture z vidika organizacijskega psihologa.
Mag. Katja Senica Mrak je magistrica znanosti s področja Organizacijske psihologije z 20 letnimi izkušnjami v organizacijah. Izkušena psihologinja, strokovnjakinja za kadrovske procese, recruting, razvoj talentov, organizacijske kulture, vodij in organizacij. Mama 3 fantom in navdušena uporabnica TA metodologije, ki prinaša boljše odnose, komunikacijo in dvigne ustvarjalnost v organizaciji.
Ima veliko izkušenj z uvajanjem in motiviranjem zaposlenih za novosti na HR področju, ki imajo dolgoročni uspeh in korist za podjetje (proces upravljanja delovne uspešnosti, planiranje nasledstev, delo s talenti …). S pomočjo psihodiagnostike in kompetenčnega intervjuja zanesljivo napove delovno uspešnost kandidata na delovnem mestu. Dobro pozna delovanje mednarodnega proizvodnega podjetja, potek dela in zahtevane kompetence v različnih področjih (proizvodnji, R&D, IT, Nabava, Finance, Prodaja, Logistika …) in mednarodnih timih. V okviru svojega dela nudi podporo vodjem pri vodenju v skladu s poslovno strategijo podjetja; deluje na področjih identifikacije in oblikovanje potrebnih aktivnosti za dvig kompetentnosti in zavzetosti zaposlenih; postavitev HR procesov in sistemov, ki podpirajo poslovno strategijo; razvoj organizacijske kulture, ki spodbuja delovno uspešnost in učinkovitost. Poslužuje se sodobnih metodologij in orodij kot so: najnovejša psihodiagnostična orodja; vprašalniki za merjenje in razvoj kulture in klime (OCI in OEI); metod za implementacijo kompetenc v kadrovske procese in kot licenciran ICF coach uporablja pri svojem delu tudi coaching tehnike.
Študentje bodo pri predmetu Menedžment dogodkov poslušali gostujoče predavanje z naslovom Kako načrtovati sponzorstva - Primer Lidl Slovenija, UEFA in drugi odlični primeri iz prakse.
Tanja Dimitrova v Lidlu Slovenija skrbi za vodenje športnih sponzorstev na nacionalni in internacionalni ravni. Pri delu na področju športnega marketinga jo mikajo prav dinamika, strast in čustva, ki jih šport prinaša. V tej panogi vidi velik potencial in priložnost za gradnjo močnih vezi z občinstvom ter za krepitev pozitivne podobe blagovne znamke. Tanja je del Lidlove ekipe že 8 let, kjer v oddelku Marketinga kroji svojo karierno pot. Njeno znanje je pripomoglo k uspešnosti mnogih projektov in marketinških kampanj Lidla Slovenija, z raziskavami in usmerjenim načrtovanjem pa se je osredotočala tudi na analitični del stroke.
Pri delu jo vodijo načela poštenosti in integritete, njena strast pa je navdihujoče vodenje.
Robert Gornik opravlja vlogo medijskega stratega v Lidl Slovenija že več kot sedem let.
Pred tem je vodil podjetje Gama več kot šest let, bil svetovalec izvršnemu direktorju na Info TV ter namestnik direktorja Slovenske tiskovne agencije (STA) skoraj dve leti.
Pred tem je pet let nabiral izkušnje kot namestnik direktorja korporativnega komuniciranja na KD Group.
Boštjan Kralj, direktor marketinga in odnosov z javnostmi Lumar d.o.o. bo 3. 6. 2024 za študente pri predmetu Menedžment dogodkov izvedel predavanje z naslovom Kako najbolje umestiti sponzorstva v dogodke in poslanstvo podjetja? na primeru podjetja Lumar d.o.o., nosilca Green Star, nagrade Horus in drugih mednarodnih nagrad ter priznanj.