Tokrat smo povabili mag. Edito Krajnović, direktorico in ustanoviteljico Mediade d. o. o., ki bo za študente online študija v okviru predmeta Menedžment dogodkov izvedla zanimivo gostujoče predavanje na temo Kako on-line dogodke uspešno prenesti v off-line dogajanja in obratno.
Mag. Edita Krajnović je poklicno pot začela v akademskem okolju, na katedri za finance Ekonomske fakultete v Ljubljani. Strokovni izziv jo je vodil v poslovno prakso: kot direktorica trženja in odnosov z javnostmi v SKB banki in nato kot direktorica oglasnega trženja in izvršna direktorica GV Revij je poglabljala področji trženja in managementa. Ekipa se je pod njenim vodstvom razvila eno do treh najboljših ekip oglasnega trženja v Sloveniji. Leta 2005 je soustanovila podjetje Mediade, ki se ukvarja z vsebinskim marketingom ter razširila raziskovalno delo na področje inovativnosti in razvoja zaposlenih. Za izvirno publikacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu leta 2006 prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana za inovacijo. Sodeluje v programskem odboru MQ konference za inovativno voditeljstvo in uredništvu MQ revije Združenja Manager. Je vodja metodologije Zlata nit: izbor zaposlovalca leta, priznanja Starejšim prijazno podjetje: z leti še vedno zavzeti ter Gazele: izbora najboljših med najhitreje rastočimi podjetji.