V uvodnem predavanju je dr. Ulf-Daniel Ehlers naslovil veščine prihodnosti in s tem povezano prihodnost izobraževanja, ki je povezana z vprašanjem kako lahko opremimo prihodnje generacije za to, kar prihaja. Med drugim je izpostavil tudi pomen razvijanja kulture učenja prihodnosti, pomen dela s študenti, da jih pripravimo za nepredvideno, pomen ustvarjalnosti in inovativnosti v izobraževanju, pomen zasnove učenja ne glede na to ali poteka v živo, na daljavo, kombinirano itd.
V nadaljevanju je potekala razprava o stanju, lekcijah, priložnostih in izzivih e-izobraževanja v kontekstu slovenskega visokega šolstva. Govorci so odgovarjali na vprašanja kaj uvedba e-izobraževanja pomeni z vidika visokošolskega pouka, kako se v praksi spreminja delo s študenti in njihova vloga, ter kaj mora (tudi) zato vedeti, znati in imeti visokošolski učitelj. Izpostavili smo vodenje za kakovostno implementacijo (e)izobraževanja, s poudarkom na jasni organizacijski strategiji in celoviti podpori študentov in učiteljev v učnem procesu. Razpravljali smo o aktualnih in (potencialnih) prihodnjih ukrepih in spodbudah na ravni sistema, ki so potrebni za nadaljnji razvoj digitalizacije in e-izobraževanja ter poudarili pomen spremljanja razvoja ter ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na nacionalni in institucionalni ravni.
Na simpoziju so sodelovali: