Novice

Spremljajte naše novice
19. april 2023

Red. prof. dr. Tina Vukasović avtorica znanstvene monografije

Pri mednarodni založbi Pearson je izšla znanstvena monografija Trženje – za teorijo in prakso, katere avtorica je visokošolska učiteljica DOBA Fakultete. 

Izvirnost monografije je njena praktična naravnanost. V njej je viden pristop k ponazarjanju teoretičnih zamisli s primeri iz prakse. Obravnavane vsebine so aktualne in zanimive za vse, ki bi se z obravnavanimi področji želeli dodatno in bolj poglobljeno seznaniti. Glede na svojo zasnovo in vsebino predstavlja monografija eno izmed referenčnih gradiv za študente, ki študirajo na dodiplomskih in podiplomskih študijskih programih, povezanih s trženjem. Je tudi referenčno gradivo za tržnike v podjetjih in organizacijah.

O AVTORICI

Tina Vukasović je doktorirala na Fakulteti za management Koper Univerze na Primorskem. V svoji delovni karieri je bila več kot 12 let zaposlena v gospodarstvu. Zaposlena je na Fakulteti za Management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije v Celju in na Doba Fakulteti za uporabne poslovne in družbene študije v Mariboru. Izvoljena je v pedagoški naziv redna profesorica za področje trženja. Svoja raziskovalna dela predstavlja v domačih in tujih znanstvenih revijah ter na mednarodnih znanstvenih konferencah. Je članica uredniških odborov domačih in tujih znanstvenih revij s področja marketinga ter recenzentka v več domačih in tujih znanstvenih revijah. Znanstveno-raziskovalna področja, s katerimi se ukvarja, so marketing, strateški marketing, mednarodni marketing, raziskave trga, razvoj in upravljanje izdelkov, storitev in blagovnih znamk, vedenje in raziskovanje vedenja potrošnikov.

PREDGOVOR

Trženje se zadnja leta tako v teoriji kot v praksi sooča s številnimi spremembami. Dinamično poslovno okolje, za katerega so značilni ozaveščeni potrošniki, hiter razvoj informacijske in telekomunikacijske tehnologije ter usmerjenost podjetij k uporabnikom, ki postajajo vedno bolj aktivni in soudeleženi pri oblikovanju izdelkov, je številna podjetja prisililo, da postanejo izjemno inovativna na vseh področjih svojega poslovanja. Tako je trženje v sodobnih podjetjih v zadnjem času deležno vse več pozornosti. Trženje postaja oz. je postalo način poslovanja podjetij.

Pred vami je nova izdaja monografije, ki vsebuje teoretična in praktična znanja s področja trženja. Sestavljena je iz več poglavij, ki se med seboj vsebinsko povezujejo in zaokrožujejo proces trženja. V prvem poglavju opredelim trženje in temeljne tržne koncepte. V nadaljevanju se osredotočim na tržno okolje in značilnosti mikro in makro tržnega okolja. V poglavju, ki obravnava vedenje porabnikov, so obdelani dejavniki, ki vplivajo na njihovo vedenje v procesu nakupnega odločanja ter značilnosti in stopnje procesa nakupnega odločanja. Sledi poglavje o tržnih raziskavah v katerem opredelim osnove, potrebne za razumevanje tržnega raziskovanja. Sledi poglavje o trženjskem spletu v katerem opišem elemente trženjskega spleta in njihove značilnosti. Posebno pozornost namenim digitalnemu marketingu, razlikam med tradicionalnim in digitalnim marketingom, prednostim in slabostim digitalnega marketinga, opišem izbrana orodja digitalnega marketinga in trende za prihodnost. Izpostavim rezultate raziskav s področja medijske potrošnje in vlaganja slovenskih podjetij v digitalni marketing. Sledi poglavje o segmentiranju in pozicioniranju na trgu v katerem opišem korake ciljnega trženja in izpostavim pomen definiranja tipičnega kupca (''user/buyer persone'') za izdelek oziroma storitev. O spremembah v zavedanju in pojmovanju blagovne znamke ter njenem celovitem upravljanju pišem v poglavju blagovna znamka in njeno upravljanje. Osredotočim se tudi na področje zaznane vrednosti blagovne znamke, ki je predstavljeno iz vidika zaznane vrednosti v očeh porabnika.

V zadnjem delu monografije sledi poglavje o strateškem načrtovanju trženja, kjer opišem proces strateškega načrtovanja trženja in temeljne strategije trženja.
 

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli