V četrtek, 1. februarja 2018 smo na DOBA Fakulteti izvedli okroglo mizo 'Mednarodna blagovna znamka Slovenije – smo naredili dovolj?'.
Dogodek je pritegnil najpomembnejše izvedence s tega področja v Sloveniji. Iz njihovih predstavitev lahko povzamemo ugotovitev, da je bilo na tem področju v Sloveniji sicer kdaj storjen kakšen premalo premišljen korak, veliko pa je bilo tudi doseženega.
Pri prvem primeru so udeleženci izpostavljali predvsem slovensko zastavo, ki nas premalo razločno predstavlja navzven. Kot primer dobre prakse pa je bil omenjan predvsem projekt 'I feel Slovenia', ki se je po začetnih težavah odlično prijel. Vseeno pa bo potrebnih še kar nekaj naporov, da se bo dobro sprejemanje tega slogana prijelo tudi izven turističnih dejavnosti.
Po res plodni razpravi so udeleženci oblikovali nekaj predlogov, ki jih bomo posredovali nosilcem političnih odločitev in odgovornim za promocijo Slovenije v tujini. Ti so povsem konkretni in se nanašajo na promocijo Slovenije kot čiste in prostorsko urejene države, uskladitev strategij predstavljanja Slovenije v tujini, prilagoditev davčnih obremenitev vrednotam znamke Slovenije in kako zbrati ter promovirati osebe in dosežke, ki predstavljajo naš prispevek k rasti evropske družbe.
Več o dogodku si lahko preberete tudi na spletni strani časopisa Večer