V okviru predmeta Menedžment izdelkov, storitev in blagovnih znamk so študenti dodiplomskega programa Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi iskali rešitve za poslovni izziv, ki ga je podalo podjetje Mlekarna Celeia.
Analizirali so izbran izdelek LCA brez sladkorja in pripravili predlog orodij tržno-komunikacijskega stika s ciljno skupino. Predlagali so orodja, ki jih naj Mlekarna Celeia uporabi pri vzpostavljanju stika s ciljno skupino potrošnikov – bolniki s sladkorno boleznijo in tako ustvarijo večjo prepoznavnost izdelka pri tej ciljni skupini.
Pri iskanju predlogov rešitev poslovnega izziva sta študente usmerjali nosilka predmeta prof. dr. Tina Vukasović in predstavnica podjetja, mag. Aleksandra Zajc, vodja raziskav in razvoja, ki je pri predmetu izvedla tudi zanimivo gostujoče predavanje.
Izbrane naloge s predlaganimi rešitvami so bile posredovane Mlekarni Celeia, kjer so bili zelo zadovoljni s kakovostjo nalog in idejami študentov.