Na DOBA Fakulteti aktivno sodelujemo s podjetji, saj je 70% študija namenjenega reševanju dejanskih problemov, s katerimi se sooča gospodarstvo. Stremimo k osebnem razvoju naših študentov, poudarek je na pozitivnem in kreativnem razmišljanju, podjetnosti, reševanju problemov in učinkovitem komuniciranju.
Aktivni študenti so pri predmetu Menedžment v prodaji in marketingu v sklopu timske aplikativne naloge, pod mentorstvom nosilke predmeta prof. dr. Tine Vukasović, pripravili
načrt prodaje in tržnega komuniciranja za lansiranje izdelka Cviček, blagovne znamke Vina Goričar na izbrani trg.
Aplikativna timska naloga je obsegala naslednje vsebinske sklope:
Študenti DOBA Fakultete že med študijem snujejo praktične in inovativne rešitve za številna podjetja, kot so: Coca Cola, Gorenje, MIKRO+POLO d.o.o., Steklarna Rogaška, NKBM, Petrol, Državni zbor RS, Kraš, Lidl Slovenija, Rimske toplice, Živalski vrt Ljubljana, Roto, Založba Didakta, Adriatic Grupa …