Študenti DOBA Fakultete že med študijem snujejo praktične in inovativne rešitve za številna podjetja, kot so: Coca Cola, Gorenje, MIKRO+POLO d.o.o., Steklarna Rogaška, NKBM, Petrol, Državni zbor RS, Kraš, Lidl Slovenija, Rimske toplice, Živalski vrt Ljubljana, Roto, Založba Didakta, Adriatic Grupa …
Tokrat so študenti dodiplomskega programa Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi, v okviru predmeta Nabavno-prodajna veriga, za podjetje MIKRO+POLO pripravili Strategijo pozicioniranja blagovne znamke Honeywell in alternativne možnosti dostopa do strank v času Covida-19.
V timih so tako pripravili zanimive rešitve in predloge:
Sodelovanje s podjetjem Mikro+Polo je potekalo na dva načina – skozi reševanje poslovnega izziva ter gostujoče predavanje gospe Aleksandre Peharda, direktorice programa laboratorij v podjetju MIKRO + POLO d.o.o. Gospa Peharda vidi prednost takšnega sodelovanja študentov pri predmetu v reševanju konkretnih izzivov, saj študenti s kombinacijo svežega teoretičnega znanja drugače gledajo na problematiko v podjetju in podajo rešitve neobremenjeni. Študenti se skozi tovrstna sodelovanja seznanijo z aktualnim reševanjem poslovnih situacij in problemov v praksi.
Na naši fakulteti je kar 70 % študija namenjenega pridobivanju uporabnega znanja, torej reševanju dejanskih poslovnih izzivov, zato so tovrstna sodelovanja s podjetji in organizacijami za študente zelo pomembna in koristna.