Študenti online študija Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi pri predmetu Kreativno sporočanje, ki se pravkar izvaja, na primeru Zavetišča Horjul pripravljajo fundraising projekt.
V ta namen je pri izvedbi predmeta sodelovala tudi diplomantka programa Menedžment v sociali in izobraževanju in vodja Zavetišča Horjul Polona Samec, ki je 23. 5. 2019 v okviru gostujočega predavanja bodočim diplomantom marketinga predstavila izhodišča in druge potrebne podatke za pripravo projekta.
O gostujoči predavateljici
Da bo vsem malo lažje, naj povem, da sem tudi sama študentka Doba Fakultete na 1. letniku magistrskega študija, smer Inovativni menedžment v sociali in izobraževanju. Zavetišče Horjul sem ustanovila leta 2005, pred tem pa aktivno delovala v Društvu za zaščito živali Ljubljana, katerega član sem tudi sedaj. Skupaj z Upravo za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin smo leta 1999 »na noge« postavili Zakon o zaščiti živali, sama sem se izobraževala tudi v tujini, predvsem na Nizozemskem (odličen zgled in dobra praksa pri obvladovanju zapuščenih živali) in v Angliji (povsem drugačen pristop k reševanju problematike kot pri nas).
Sodelovanje in povezovanje s podjetji in organizacijami je na naši fakulteti stalna praksa. Študenti za podjetja/organizacije, s katerimi ima fakultete v ta namen sklenjene sporazume, pripravljajo številne projektne naloge, poslovne načrte, razvijajo projektne ideje in na ta način pridobivajo praktična znanja.