V okviru predmeta Oglaševalske akcije so študenti online študija za butično podjetje DP Derganc/Petančič zasnovali vizualne in kreativne rešitve in bili nagrajeni s strani podjetja. Nosilka predmeta Oglaševalske akcije v dodiplomskem programu Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi je dr. Mateja Mahnič.
Študentje online študija so si za podjetje zamislili »persono«, torej profil porabnika majic, nato so oblikovali slogan in vizualen oglaševalni nagovor, na koncu pa je vsak od študentov prispeval še svojo idejo širjenja projekta po socialnih omrežjih.
Oba lastnika podjetja sta med timskimi nalogami izbrala zmagovalni slogan Bodi umetnost in vizualizacijo kreativne rešitve, ki so jo prispevali študenti Marta Namačinski, Maša Petrovič, Ivo Mikša, Urh Kastelic, Ana Mrgole in Andreja Mihelin, ki je bila vodja tima. Zmagovalni tim je mentorirala online mentorica Mojca Cvajdik.
Kot sta zapisala lastnika podjetja:
»Naloga s sloganom Bodi umetnost se nama je zdela splošna, odlično je zajela bistvo in je za naju trenutno tudi najbolj izvedljiva. Zelo sva bila vesela tudi odzivov ljudi, katerim je bila predstavljena ta akcija. Misliva, da je izmed vseh tudi najbolj pisana nama na kožo. Izjemno pozitivno sva bila presenečena nad vsemi nalogami in tudi na webinarju sva uživala. Zelo lepo se vam zahvaljujeva za tak odziv in profesionalno delo.«
Zmagovalce sta nagradila s svojimi umetniškimi majicami in jih povabila na zaključno skupinsko fotografiranje in ogled njunega ateljeja. Lepa gesta, vredna posnemanja.
Na fotografiji: Andreja Mihelin, Marta Namačinski in Maša Petrovič (stojijo) skupaj s sponzorjema, Jonom Dergancem in Petro Petančič Derganc iz podjetja DP Derganc/Petančič.