Novice

Spremljajte naše novice
05. april 2022

V znanstveni reviji Sodobna pedagogika članek visokošolskih učiteljev DOBA Fakultete

Doc. dr. Marko Divjak in red. prof. dr. Valentina Prevolnik Rupel sta pripravila članek Motivacija, učne strategije in zadovoljstvo online študentov: primerjava bolj in manj uspešnih študentov.

Prispevek analizira razlike med bolj in manj uspešnimi študenti v njihovi učni motivaciji, učnih strategijah in zadovoljstvu z online izobraževanjem. Empirična raziskava je bila opravljena med online študenti DOBA Fakultete; v vzorec je bilo vključenih 365 študentov.

Anketni vprašalnik je bil sestavljen iz petih segmentov: motivacijskih lestvic, lestvic učnih strategij, zadovoljstva z online izvedbo študijskih programov, učne uspešnosti in demografskih spremenljivk. Podatki so bili zbrani v juniju in juliju 2019 s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika. Na podlagi treh postavk samo-poročane učne uspešnosti smo udeležence razvrstili v skupini bolj in manj uspešnih študentov.

Rezultati so pokazali, da so bolj uspešni študenti dosegli pomembno višje rezultate na vseh motivacijskih lestvicah. Prav tako so dosegli pomembno višje rezultate pri rabi nekaterih učnih strategij, npr. pri elaboraciji, metakogniciji ter pri upravljanju časa in prostora za učenje. Po drugi strani se je izkazalo, da se bolj in manj uspešni študenti med seboj ne razlikujejo v zadovoljstvu z online izvedbo študijskih programov. Na koncu avtorja diskutirata o omejitvah raziskave ter o implikacijah ključnih ugotovitev raziskave za nadaljnje izboljšave načrtovanja in izvajanja online izobraževanja.

Članek je v angleškem jeziku in ga lahko v celoti preberete tukaj.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli