Na DOBA Fakulteti je potekalo usposabljanje, ki je začrtalo pomembne smernice za doseganje projektnih rezultatov.
V sklopu Erasmus KA2 mednarodnega projekta VR4Skills – Comprehensive Training Framework for Leaders of Internationalization enhanced by Virtual Reality (VR) in a post-pandemic era smo zaključili s pilotnim usposabljanjem, ki je prispeval k razvoju kompetenc nepedagoškega osebja zaposlenega v visokošolskih ustanovah v Evropi.
DOBA Fakulteta je minuli teden gostila številne mednarodne partnerje iz WSB University, İstanbul Aydin University, UC Leuven-Limburg, Avans University of Applied Science in Mreže Businet v okviru Erasmus+ projekta VR4skills.
Dvodnevno usposabljanje, ki je potekalo 15. in 16. aprila 2024 na DOBA Fakulteti, zaključuje celotno pilotno usposabljanje, ki je potekalo od januarja 2024 naprej ter je obsegalo 4 tedensko usposabljanje v online obliki ter dvodnevno usposabljanje v živo.
Celotno usposabljanje je zajemalo 4 vsebinske module:
Modul 1: Kompetence na področju duševnega/kognitivnega zdravja
Modul 1 je prispeval k temu, da so udeleženci sposobni
Modul 2: Digitalne spretnosti
Modul 2 je prispeval k temu, da so udeleženci sposobni
Modul 3: Veščine vodenja in upravljanja
Modul 3 je prispeval k temu, da so udeleženci sposobni
Modul 4: Medkulturna učinkovitost
Modul 4 je prispeval k temu, da so udeleženci sposobni
V drugi fazi pilotskega usposabljanja za nepedagoško osebje visokošolskih ustanov, ki je potekalo v živo, na sedežu DOBA Fakultete smo se osredotočili Modul 1, natančneje na osebno rast, upravljanje časa, pozitivno psihologijo ter vidike, povezane z doseganjem uspešnega ravnovesja med delom in zasebnim življenjem. Usposabljanje je bilo strokovno izvedeno pod vodstvom trenerjev Hidde-a Westerweele-a in Paul-a Bartels-a iz Avans UAS, udeleženci pa so teme sprejeli z navdušenjem in predanostjo, kar je pripomoglo k izjemnemu uspehu usposabljanja.
Piko na i projekta pa bo predstavljal tretji del pilotiranja; vzpostavitev VR okolja, ki bo udeležencem omogočilo, da svoje kompetence razvijajo tudi s pomočjo scenarijev v virtualni resničnosti.
Takšna sodelovalna prizadevanja poudarjajo ključen pomen medinstitucionalnega sodelovanja, izmenjave izkušenj ter stalnega razvoja kompetenc. Prav prek teh partnerstev oblikujemo dinamično učno okolje, ki posameznikom omogoča profesionalno in osebno rast. Veselimo se nadaljnjih plodnih sodelovanj in vplivne rasti v prihodnosti.