Nosilka predmetov: Strateški marketing, Strateško načrtovanje v turističnih podjetjih in organizacijah in njihovo upravljanje
Dr. Amadea Dobovišek je ustanoviteljica in direktorica svetovalnega podjetja Publi Una d.o.o. Poleg strateškega načrtovanja in tržnega pozicioniranja se še posebej ukvarja z implementacijo tržnih strategij in strateškega vodenja prodaje.
V 20 letih je sodelovala z več kot 50 podjetji različnih dejavnosti, pogosto skupaj s tujimi uglednimi strokovnjaki. Leta 2005 je prejela nagrado Feniks za najboljši svetovalni projekt leta (Terme Maribor), leta 2008 pa za projekt posebne kakovosti za podjedje Trimo.
Leta 1994 se je iz trženja in komuniciranja podiplomsko usposabljala v Londonu (Cavendish College in Hill & Knowlton), na IEDC-Poslovni šoli Bled pa je končala študij MBA (2000) in znanstveni magisterij iz managementa (2004). Doktorirala je pod budnim očesom prof. dr. Philip Stilesa iz University of Cambridge (2012) o vplivu vrhnjega managementa na vodenje prodaje.
Je avtorica knjig Učinkovita implementacija tržnih strategij in Strateško vodenje prodaje ter številnih člankov, kolumen in intervjujev o delovanju učinkovitih managerskih praks. Na fakulteti Doba je nosilka predmetov Strateški marketing in Strateško načrtovanje v turističnih podjetjih in organizacijah in njihovo upravljanje.