Nosilec predmeta: Povezava med mediji, PR in marketingom ter Globalni marketing
Na svoji poslovni poti se je kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za domače, regijske in globalne naročnike in blagovne znamke z najrazličnejših področij: od avtomobilizma, telekomunikacij in turizma do mode, športa, kulture in knjigotrštva.
Ves čas je aktiven član strokovnih združenj in institucij, v okviru katerih sooblikuje marketinško stroko in poskuša vplivati na njen razvoj. Je mentor programov Društva za marketing Slovenije in IEDC – Poslovne šole Bled, predsednik nadzornega odbora Slovenske oglaševalske zbornice in član Poslovno-marketinškega sveta Olimpijskega komiteja Slovenije. Bil je tudi predsednik sveta Slovenskega etnografskega muzeja ter dolgoletni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Pred ustanovitvijo podjetja Sila Consulting (www.sila-co.si) je vodil marketing in odnose z javnostmi pri Mladinski knjigi Založbi, še prej je bil direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije. Je nosilec naziva marketinški direktor leta, ki ga podeljuje Društvo za marketing Slovenije.
Marketinške predmete predava pri Dobi in na Gea Collegeu – Fakulteti za podjetništvo ter Visoki šoli za vinarstvo in vinogradništvo v Vipavi, Osnove projektnega managementa na blejski Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem. Iztok Sila je bil diplomant prve generacije študija MBA pri predhodnici današnje IEDC – Poslovne šole Bled, ki je v tistem obdobju delovala na Brdu pri Kranju.