Nosilka predmetov: Marketing, Uvod v marketing
Maja Gorjanc zadnji dve leti deluje kot samostojna svetovalka za marketing in komuniciranje. Podjetjem pomaga pri razvoju sodobnih trženjskih in komunikacijskih strategij, organizaciji izobraževanj in izvedbi raziskav. V letu 2020 se je pridružila skupini Chief Reinvention Officer pod vodstvom dr. Nadye Zhexembayeve. Pred tem je v iPROMu opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga, še prej pa je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič. Strokovno se je kalila tudi v podjetjih Pristop, Adrema in Celjski sejem.
Po izobrazbi je univerzitetna diplomiranja komunikologinja, znanje s področja komuniciranja je nadgradila na London School of Public Relations in uspešno zaključila EMBA študiju na Cotrugli Business School.
Verjame, da so spremembe edina stalnica in da je vloga marketinga ključna pri soustvarjanju družbe, zato svoje znanje nenehno nadgrajuje s strokovnimi izobraževanji doma in v tujini.