Nosilka predmeta: Oglaševalske akcije
Mojca Cvajdik je po izobrazbi uni. dipl. ekonomistka iz področja marketinga.
Svojo karierno pot je začela leta 2000 v podjetju Henkel Slovenija na oddelku marketinga, kjer je delovala kot Brand manager ter Category manager za blagovne znamke Fa, Schauma, Vademecum, Gliss Kur, Schwarzkopf, Solea in druge. Leta 2012 se je zaposlila v podjetju Paloma, kjer je ustvarila številne zgodbe uspešnih izdelkov iz papirja. V letu 2007 je stopila na samostojno podjetniško pot, kot svetovalka na področju strateškega marketinga za različna podjetja, kar počne še danes.
Svoje dolgoletne izkušnje na področju ustvarjanja oglaševalskih akcij, zgodb uspešnih izdelkov, izgradnje blagovnih znamk, skrivnosti uspešnega nastopa na trgu, izbire pravih medijev in načina, kako pritegniti izbrano ciljno publiko, bo z največjim veseljem in entuziazmom delila z vami.