Nosilka dodiplomskega predmeta: Strategije družbenih medijev in marketing.
Mag. Nataša Jalen je ustanoviteljica in direktorica svetovalnega podjetja Salvea d.o.o., specializiranega za strateško trženjsko svetovanje in vstop na trg, na področju farmacevtike. Po diplomi iz kemijske tehnologije (1996) se je zaposlila kot strokovna sodelavka za prodajo zdravil v slovenskem farmacevtskem podjetju Medis, kjer je najprej napredovala na pozicijo produktnega vodje, kasneje pa je bila imenovana za vodjo prodaje in coacha za nove sodelavce. Želja po ustvarjanju in podjetniška žilica sta jo leta 2004 popeljali na samostojno podjetniško pot. Odprla je svoje prvo podjetje, ki se je sprva ukvarjalo s trženjem zdravil, ter se kasneje preusmerilo v svetovalno podjetje za različna farmacevtska podjetja. Težnja po novih pristopih k vodenju in razvoju poslovanja so jo spodbudili k izobraževanju iz Kvantnega vodenja in duhovne inteligence (Quantum Leadership and Spiritual Quotient) pri prof. Danah Zohar v Oxfordu.
Kljub praktičnim znanjen s področja trženja, pridobljenim tekom dolgoletne kariere, je zaznala primanjkljaj v svojem znanju, zato se je odločila nadaljevati študij na DOBA Fakulteti, kjer je zaključila magistrski program Marketing in prodaja (2017). Nova znanja so jo spodbudila k poglobljenemu raziskovanju trženja na področju, kjer poklicno deluje, kar je botrovalo vpisu na doktorski študij na Fakulteti za management (2019). V šolskem letu 2023-2024 je bila habilitirana v pedagoški in znanstveni naziv asistentka za področje trženja.
Na podlagi dolgoletnih izkušenj in znanj, pridobljenih tekom študija, razume pomen trženja za uspeh podjetja, in svoje razumevanje z zanosom predaja študentom in svojim poslovnim partnerjem.