Nosilka dodiplomskih predmetov: Globalni marketing
Doc. dr. Tanja Rihtaršič je doktorica socioloških znanosti in magistrica poslovnih ved. Zaposlena je v podjetju Violeta d.o.o., kjer je v okvirju skupine odgovorna za vodenje prodaje v Sloveniji.
Že desetletja dela v gospodarstvu. Ima veliko izkušenj z vodenjem prodaje in marketinga v mednarodnem okolju in na področju blaga široke potrošnje (FMCG). Soustvarila je in razvijala veliko uspešnih slovenskih in tujih blagovnih znamk in izdelkov. Področja njenega zanimanja so: vedenje potrošnikov, upravljanje blagovnih znamk, tržno komuniciranje, etično potrošništvo, pravična trgovina, trajnostna moda, mednarodna pogajanja in socialno podjetništvo.
Svoje pedagoško in predavateljsko delo, na področju marketinga in vedenja potrošnikov, opravlja ob delu od leta 2009 do danes, pri predmetih; trženje, globalni marketing in vedenje potrošnikov, CRM. Je avtorica in soavtorica strokovnih in znanstvenih člankov ter znanstvene monografije “Vedenje potrošnikov v digitalni dobi”.