Nosilec predmetov: Dizajnersko razmišljanje/Design Thinking, Digitalizacija in posameznik
Tine Nagy je doktoriral na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer Management in Organizacija. V času zaposlitve na Univerzi na Primorskem je poučeval predmet Podjetništvo in sodeloval pri nastanku novih učnih vsebin s področja Design Thinkinga. Bil je del vodstvene oziroma raziskovalne skupine v različnih projektih, ki so bili financirani s strani Agencije za raziskovalno in razvojno dejavnost ARRS, Interreg Central Europe, Interreg Slo-Ita, Interreg Slo-HR ali Erasmus+. Trenutno je zaposlen v lastnem podjetju, ukvarja se s pridobivanjem in vodenjem evropskih projektov, raziskovanjem ter svetovanjem. Izvaja delavnice in seminarje s področja Design Thinking, poslovnega modeliranja in mladinskega podjetništva. Sodeloval je pri več podjetniških projektih, ki so uspešno pridobili začetni kapital preko platforme za množično financiranje. Je tudi član ekspertne skupine pri evropski komisiji (DG Innovation&Resaerch) in je zadolžen za evalvacije projektov Horizont 2020. Je soustanovitelj Zavoda za psihologijo dela in podjetništvo, STEP Inštitut, v Ljubljani. Je avtor ali soavtor različnih strokovnih in znanstvenih člankov. Njegova raziskovalna področja so podjetništvo, konkurenčnost podjetij, rast podjetji kot posledica tehnološke inovativnosti, uporabniške izkušnje (UX), dizajn inovacij in design thinking-a.
Ena od sodobnih razlag dizajnerskega razmišljanja se danes v poslovnem svetu nanaša na pristop k razvoju inovativnih, konkurenčnih izdelkov in storitev. Pri predmetu bodo študenti na praktičnih primerih spoznali, kako metodologija design thinking izgleda v praksi, in se hkrati naučili nekaj osnovnih korakov, ki pripeljejo do procesa razvoja izdelka/storitve, ki jih uporabniki zares potrebujejo oziroma si jih želijo. Glavno vodilo pri tem je uporabniška izkušnja in postopno iskanje najprimernejše rešitve. Končna rešitev pa mora imeti tako poslovno, tehnološko kot tudi uporabniško konotacijo.