Polni naslov projekta: Game4Change – Playful Learning in Next Generation Entrepreneurship
Vrsta projekta: Erasmus+ projekt (KA220-HED - Cooperation partnerships in higher education)
Referenčna številka projekta: 2022-1-DE01-KA220-HED-000088935
Nosilec projekta: Technische Universitaet Dresden, Nemčija
Partnerji v projektu: 6 organizacij iz Belgije, Nizozemske, Nemčije, Poljske in Slovenije
Vodja projekta na DOBA Fakulteti: izr. prof. dr. Marina Letonja
Trajanje projekta: 1.10.2022 – 30.9.2025
Vrednost projekta: 400.000,00 EUR
Glavna tema projekta je igrifikacija. Igrifikacija predstavlja enega največjih tehnoloških trendov zadnjega desetletja. Ta tehnološka novost je osnova za inovativne spremembe v izobraževanju, trgovini, trženju, podjetništvu, zdravstvu, upravljanju, trajnosti itd. Iz tega razloga bomo v okviru projekta G4C:NGE razvili študijski program za študente na področju podjetništva za naslednje generacije (NGE), ki jim bo omogočal reševanje podjetniških izzivov z uporabo igrivih metod. Skozi tri različne module bodo študenti razvijali lastne ideje, trajnostne in učinkovite poslovne modele ter implementirali nove koncepte vodenja in o njih skupaj razpravljali v mednarodni timih. Igrifikacija bo hkrati vsebina in metoda poučevanja. Številne študije kažejo, da ima igrifikacija različne pozitivne učinke na izobraževanje - poleg splošnih psiholoških učinkov glede učne angažiranosti tudi na kognicijo, motivacijo in sodelovanje. Prav tako igrifikacija pozitivno vpliva na učne rezultate v smeri reševanja problemov, ustvarjalnosti, kritičnega razmišljanja ali odločanja, kar sodi med tako imenovane spretnosti 21. stoletja kot del agende Evropske komisije.
Splošni cilj projekta G4C:NGE je zagotoviti vsebine, gradiva za usposabljanje, strategije, smernice, metode in najboljše prakse na področju igrifikacije za poslovno izobraževanje. Učitelji/ pedagogi bodo postali inovatorji poučevanja in bodo sposobni sami razvijati privlačne, sodelovalne in navdihujoče učne scenarije z uporabo digitalnih tehnologij za svoje študente - bodoče vodje in menedžerje.
Aktivnosti projekta bodo usmerjene v doseganje naslednjih rezultatov:
Partnerji v projektu so:
Projektne objave in novice